吸引力Up!Up!Up!動物系女生的專屬面膜!

啲人成日話唔知女仔諗咩,小編覺得其實有時我哋女仔自己都唔明~好彩日本近年嘅「動物系女生」就根據動物特質將女生唔同性格分類,真係超方便!即刻睇下你屬於咩系~再送你專屬面膜推介,鍚自己多啲啦!

 

 

犬系女生

活力十足,會誠實表達自己想法,個性單純而且鍾意依賴人,開唔開心都會直接顯現喺面上,簡簡單單嘅小事已經可以好開心。而且對伴侶非常忠誠,仲鍾意聞伴侶身上嘅味道添~

 

建議面膜:肌美精超滲透3D水潤嫩滑立體面膜,蘊含高濃度透明質酸配方,達至深層水潤效果,可以幫肌膚差足電,啱晒精力旺盛嘅犬系女生keep足energy!

 

貓系女生

對周遭事物都有敏銳嘅觀感同觸覺,享受獨處嘅時間,但有時又渴望被關懷。討厭被拘束,若即若離嘅感覺,令人有一種距離感,就好似冰山美人一樣。

 

建議面膜:肌美精超滲透3D美白立體面膜,蘊含高純度維他命C,幫你塑造雪白淨透的肌膚,冷豔神祕感可以令男生對你更傾慕!

 

 

兔子系女生

個性細膽怕識新朋友,所以新朋友圈子聚會時往往會顯得不自在,而且多愁善感,拘緊嘅性格亦更少向人表達感受,唔開心都默默承受。

 

建議面膜:其實有唔少男仔都會覺得細膽怕醜嘅女仔好可愛,不過成日唔開心,皺眉頭就好易會產生皺紋!敷返個肌美精超滲透3D抗皺保濕立體面膜啦,為皮膚保濕同提供營養,預防皺紋同表情紋形成,心情更舒暢~

 

鼴鼠系女生

不擅交際同與人溝通,非常敏感,總係同他人保持一定距離,令人覺得難以接近。不過其實內心溫暖,只係怕受傷,等待對的人走入心扉!

 

建議面膜:敏感女生害怕受傷,但其實內心往往渴望與人交流,肌美精低敏高效保濕面膜,無添加7大致敏成分,可以幫你好好護理敏感的皮膚同內心,重新出發!

 

猩猩系女生

個性直率勇敢,更加不拘小節,會主動追求自己鍾意嘅人同事物,不過就有點脾氣,強勢嘅性格有時仲嚇怕其他人添。

 

建議面膜:簡單直接嘅性格有時更加容易獲得男生青睞,不過成日發火就真係好易會搞到暗瘡爆發喇,肌美精粉刺護理保濕滲透面膜AD,有效舒緩暗瘡泛紅、淡化暗瘡印同平衡油脂分泌,幫你降火兼呵護肌膚!