聖誕交換禮物5大創意玩法

聖誕節又到,除咗食聖誕大餐之外,最令人期待嘅就係交換禮物喇!不過年年都係就咁抽聖誕禮物玩到厭?不如試下呢五種創意玩法,今年聖誕節就更fun更好玩啦!

Secret Devil
同Secret Angel玩法一樣,但係邪惡版。大家係紙仔到寫低個名,一人抽一張,抽中邊個嘅名,就要做佢嘅Devil! 揀嘅禮物就係要諗下點「伏」下佢喇~

Yes or No
呢個玩法就好簡單~就係每人準備一份禮物之後,圍圈,輪流揀一個friend問佢肯唔肯同你交換禮物。如果佢肯就即時交換;如果佢唔肯,你就要揀佢隔離嗰個做強制交換!每人都成功換晒禮物之後遊戲就完喇~如果最後手上拎住嘅仲係自己份禮物,就可以再交換一次!

Wish List
一大班人交換禮物其實好麻煩,因為要諗買咩可以大家都用得著。如其估估下,不如直接講大家想要咩啦~每人寫低自己嘅名同3份最想收到嘅禮物,然後放入袋抽籤。抽中邊個嗰名就要係佢個wish list到揀其中一份送俾對方!咁就最實用啦,又唔怕自己抽到份伏嘅禮物啦~

天堂與地獄
每個人都準備一份高質同一份差嘅禮物,然後一齊抽獎。有兩種玩法,第一種係分開天堂同地獄兩份各自抽一次,即係每人都有一份好一份差嘅禮物;第二種就係撈埋兩類禮物嚟抽,worst case係會抽到兩份差嘅禮物,都咪話唔緊張!

「限制尺寸」
交換禮物通常都會限budget,但係就好少限size,而限制尺寸嘅難度就高好多喇!如果喺10x10x10cm 以內,好似都有好多禮物選擇,如果再細size啲呢?咁就可能考起大家喇!咁細份禮物真係可以好有「驚」喜㗎!

以上幾種玩法可以儲起佢搵唔同group嘅朋友一齊玩!唔怕話你聽,當要準備高質嘅禮物又受budget所限唔知買咩好時,不如就買返盒性價比高嘅肌美精面膜做禮物啦!超滲透面膜男女都敷得,貼面剪裁迅速為肌膚補水!冬天收到mask一定係實用之選啦!