那些年,電影教懂妳的事,6句經典愛情電影對白!

每個女仔都鍾意睇愛情片,除咗因為裡面嘅故仔好浪漫之外,一啲經典對白真係會令妳記一世架,有時仲會啟發妳嘅愛情觀添。

1.「I love you, Dex, so much. I just don’t like you anymore.」 — 《One Day》
妳可以好愛一個人,但如果對方不斷傷害妳,無論再愛,妳都會厭倦再同佢一齊,最後只能夠轉身離開。

2.「I love you not for who you are, but for who I am with you.」 — 《Edward Scissorhands》
有人話最好嘅愛情係可以令對方成長,同對方一齊時,可以成就更理想嘅自己。如果遇到一個咁嘅人,仲點捨得離開佢?

3.「我真係好需要,好需要安全感,我唔係想要一個長唔大嘅男仔。」 — 《志明與春嬌》
有啲男仔偏偏就係永遠大唔透,人大咗,妳可能特別需要安全感,一個成熟穩定、能夠照顧妳嘅男人。

4.「所謂的世界,就是真心想擁抱自己的人。」 — 《在世界中心呼喊愛》
有時愛情只係想擁入一個真心愛妳嘅人懷中,溫暖又幸福,就好似得到全世界一樣! 

5.「如果那天沒有遇到你,我想我不會那麼傷心、難過。但是如果沒有遇見你,我就不會了解如此幸福、溫柔、可愛、溫暖的感覺 。」 — 《戀空》
妳可能會諗,如果當初唔認識佢,咁就唔洗傷心、難過,但其實佢都帶俾妳唔少快樂嘅回憶。與其躊躇不前,不如勇敢去愛啦!

6.「不知道從什麼時候開始,在每一個東西上面都有個日子,秋刀魚會過期,肉醬也會過期,連保鮮紙都會過期,我開始懷疑在這個世界上,還有什麼東西是不會過期的。」 — 《重慶森林》
感情容易變質,更加冇永遠嘅承諾,只有雙方努力付出維繫。就算妳已經搵到另一半,都要好好打扮,增值自己!突破5億枚銷量嘅肌美精超滲透面膜,款款都有唔同功效,係妳保養肌膚嘅好幫手。咁先係留住對方嘅最佳方法~

未有另一半嘅妳,為下一個「他」好好愛鍚自己,等待幸福嘅來臨!肌美精超滲透3D美白立體面膜使用真.3D立體剪裁,蘊含高純度維他命C、膠原蛋白及蜂王漿精華,再配合檸檬精華強效柔軟肌膚,滲透、美白、保濕三方面同步發功,令妳擁有最嫩滑透白嘅肌膚,即刻俘虜妳嘅心儀對象啦!