5句令你掌握人生嘅勵志語錄!

點樣可以令你嘅人生更加快樂,係好多人想問嘅問題,下面5句名人嘅語錄,或者可以幫你搵到答案!

「黑暗無論怎樣悠長,白晝總會到來。」戲劇家 莎士比亞
人生有時會遇到唔如意嘅事,唔好就咁消沉落去,因為總會有好事等緊你!

自己獨一無二、與眾不同,用自己的方式發光發亮。」著名女星 Lady Gaga
社會好多時候會話俾你聽女仔應該係點樣,點先叫幸福。不過與其盲目追隨社會標準,不如好好傾聽自己內心,咁先會搵到你嘅快樂!

「擁抱你害怕的事物,然後克服它。」著名女星Emma Watson
老土啲都要講句,相信自己!勇於克服困難,如果咁易就放棄,做任何事都好難成功架。

「我愛哭的時候便哭,想笑的時候便笑,只要這一切出於自然。我不求深刻,只求簡單。」作家 三毛《流星雨》
唔好以為喊係唔好呀,喊可以紓發情緒,好好沉澱自己,人生其實好簡單,唔需要諗咁多!

「哀嘆自己的過去,就是沒有未來的開始。」時尚達人 Karl Lagerfeld
人好多時會回望過去嘅美好或者想改變過去,不過過去已經冇辦法改變,只有現在先可以掌握未來,好好享受當下啦!

好似敷面膜都一樣,宜家嘅努力會帶嚟將來令人羨慕嘅肌膚!肌美精超滲透3D 抗皺保濕立體面膜含足足30ml濃厚精華液,蘊含天然成分檸檬酸、膠原蛋白精華,有效預防皺紋、表情紋形成,令你擁有水嫩彈滑嘅肌膚!把握當下,好好獎勵自己啦!