5句必聽閨密歌詞,同佢講我又掛住妳喇!

成日話一個好閨密,隨時比男朋友更加重要,妳同妳嘅閨密情又係點樣架?邊句歌詞最適合形容妳哋呢?

「第一次見面看你不太順眼 誰知道後來關係那麼密切」一個像夏天一個像秋天 — 范瑋琪
好多閨密嘅相識唔一定一見如故,甚至對大家冇好感,不過唔知點解,後來關係就係離唔開咁親密!

「謝謝你總是陪我分享 不能跟情人說的話」不能跟情人說的話 — 范瑋琪 & 劉若英
就算大家有男朋友,有啲說話只啱同閨密傾訴,例如講男朋友壞話!

「You’ll always have my shoulder when you cry. I’ll never let go. Never say goodbye.」Count on me — Bruno Mars.
遇到失意嘅時候,閨密當然永遠要喺身邊支持妳,不離不棄啦!

 

「飲歌跟你合唱唱到世態的轉變都看過,仍是那樣諧和。」相愛六年 — Twins
妳哋一齊經歷過好多大大小小嘅事,但最後關係依舊好似當初咁和諧,並冇改變到!

「どんな時だっていつも 笑っていられる」Best Friend — 西野加奈
歌詞大概講閨密就係嗰個無論幾時,都可以令你開懷大笑嘅人,呢個相信先係最重要嘅!咁妳又幾耐冇同閨密一齊開懷大笑呢?不如快啲約埋閨密,一齊分享下敷面膜嘅心得啦!肌美精緊緻收斂滲透黑面膜,蘊含日本溫泉礦物質及天然保濕因子神經醯胺,更加採用天然黑炭面膜布,保濕並緊緻肌膚!仲無香料、無色素、弱酸性,啱晒推介俾有關注毛孔問題嘅閨密添!